Yas ft. Doberman Yüzüme vurmasınlar şarkı sözü, Yas ft. Doberman mp3 indir,Yas ft. Doberman hemen dinle,






Yas ft. Doberman / Yüzüme vurmasınlar
Ben mahsumum ağlayışlarımda suç bulmasınlarGözler kapandı teht edip boş yere sunmasınlargörmedi gözler seni benden almasınlarDünyam yıkıldı Yüzümede vurmasınlar ( 2x )

Doberman verse:
Ahhh ahhh
Kapalı yollarım Allahım bir yardım geçmişte kalalımArarım sararım günleri geçmek bilmez konuşamaz ağlarımyıllarım kara toprak gibi sardı bedeni sebebi kimsesizlik bi çaresizlik miHer gece bela sardık kefeni gözlerimi açtım bir baktım dissleri aldım cigara duman kaldımSordum kendime niye böyle yok cevap öylece kendime baktımYürürüm yoluma çıkar karşıma kapkara duvarlar gözlerim umutsuz bakarEller açılır gökyüzüne dualar boş duvarlar acis avuturlar hayat buldururlar sanma dostum derdeçare olmazlar koşmazlar gel kardeş yakayım bir sigara dökeyim geçmişten bir kaç sayfa ağla benimlesöv kendine yol ver Gidene Küs herkeze bak ben Küstüm kendime Bile ağlarım her gece Bitmez Tükenmez işgence

Yas:
Ben mahsumum ağlayışlarımda suç bulmasınlarGözler kapandı teht edip boş yere sunmasınlargörmedi gözler seni benden almasınlarDünyam yıkıldı Yüzümede vurmasınlar ( 2x )



bak bugünümüz ölümünü Göz yaşlarıma Sor ölümünü hissedebilcek bendim kendimi zecdebilecek tek zevktim sersefil olduksebebini bulamadan aykırdık bir dallık hevesimi bu güne saydım korkularım hergecemede engel koydu son damlamı alamadımelime Bir deftere ismimi yazdım geçmişe dönük anılar kancama bağlanmış kapkara Gözlerin ardına saklanmışsın Hücrenekitlenmişsin kendini mahfetmişsin kimlerikimleri kendini yaraladı kimileri zerre zerre herkez gene yanlız sevgidesahtedir ama nefretin sahtesi olmaz sende bi gerçeksin dostuna yol vereceksin düşmana yol Göstereceksinbirileri başımı taşladı dostum ömrümü haşladı soldum postumu koydum elleri zincire vur kendini Zindana vur banasoru sorma çok yıpranmış Gözlere sebeb olma...


Ben mahsumum ağlayışlarımda suç bulmasınlarGözler kapandı teht edip boş yere sunmasınlargörmedi gözler seni benden almasınlarDünyam yıkıldı Yüzümede vurmasınlar ( 2x )

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.